Julveckan

Ny vecka på ingång,- det ska bli mitt livs bästa jobbvecka har jag som plan,- jag ska jobba så intensivt och fokusera djupt å se till att hinna klart cirka 1,5 -2 veckors jobb nu på 1 vecka! - Gör jag det kan jag vara ledig länge nu, och Det är mitt mål! Hur det går och om jag lyckas får jag veta på fredag kl 12!

Jag är helt klar med Alla julklappar - min sambo har fortfarande inte köpt sin första 😅 själv lär jag nog hjälpa han med stylingen till julafton för det har han också missat!

Jag fortsätter att kämpa för att Elon ska få ngt svar,- ngn som tar oss på allvar... någon som inte bara rycker på axlarna o säger att vi kan ta bricanyl men dom verkar inte veta VARFÖR han ska ta en massa bricanyl?! Sjukt!

Ibland känns de som ngn av er läsare kan hjälpa mig mer än en läkare på en hälsocentral
Läkaren vi var till förra fredagen hade nu slutat - hyrläkare! Så nu är allt vi sagt som bortblåst igen!

Ny tid i veckan!
Atopiska exem på benen, och kinderna, som blossar upp å blir eldröda då och då...
hostar dagligen sedan flera månader tillbaka... djupt och rossligt!
Piper i bröstet på utandningen till och från...
vattnig rinnsnuva!

SÅ ser det ut för Elon,- Hur kan de va så svårt att få fram vad det kan vara? Och HUR kan man som läkare tänka sig att låta oss bara låta de va o "höra av oss om det blir värre"
Tänker inte ge mig! 👊🏼 VET att de är ngn födoämnes allergi (men vad?) ELLER astma?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mögel ?

2016-12-18 @ 22:17:04
Postat av: Anonym

Lista om er 1 gång i månaden får man byta hc... du kan fortfarande ha kvar BVC i hedesunda

2016-12-19 @ 06:26:22
Postat av: Anonym

Lista om er

2016-12-19 @ 07:36:53
Postat av: Hanna

Även fast läkaren slutar så finns ju allt ni berättat om tidigare kvar, dom för ju journal!

Är du säker på att det är atopiskt eksem? Zelda har haft det sedan hon var bebis och det blir aldrig eldrött. Det blir galet torrt och huden blir väldigt skör :/

Svar: Ja! Vi var på BVC i fredags,- där sa läkaren atopiskt exem på benen o kinderna... även Thea har atopiska exem,- så där tror jag dom prickat rätt!
Vet att dom för journal men ändå lär man dra samma historia på nytt! Vi ska dit idag igen - få se vad dom säger
Amanda

2016-12-19 @ 11:00:55
Postat av: Anonym

Ja tänker direkt på nappen. ..Vet inte varför. .Bara en känsla jag fick. .Eller om han dricker välling ur nappflaska? Nåt ev i plasten han inte tål?

2016-12-20 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0