Grillat

Sjukstugan håller i sig,- hela hösten har vi varit sjuka känns det som,- så vi ser fram emot en frisk vår!

Elon är pigg,- men hostar... o de är ju ngn astma liknande hosta så imorgon hoppas vi få besked om vad det är!

Lydia ligger helt utslagen nu,- hög feber, yrat runt i sömnen och ser totalt genom mosig ut!
Usch... jag fattar inte varför vi inte fick allt direkt,- nejdå så fort någon hinner va frisk 2 dagar bryter de ut på nästa!
Elakt virus är det iaf!


Vi har grillat ikväll,
Grillen står kvar under perrong taket så vi slog till på grillat lamm! Såå gott!

Nu ska jag sova,- sover så lite nuförtiden då jag väcks på nätterna av hosta o barn som inte kan sova, behöver alvedon,- har ont i halsen osv...
å jag har svårt att somna om!
Imorgon väntar en ny hektisk vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0