Torghandel med massa loppis!!!

Å fy va grymt ont i halsen jag har... Sovit så otroligt dåligt inatt för jag kan inte svälja! 

Fredag igår! Förberedde inför dagens torghandel mest hela dagen! 
Blev även tvungen att ringa 112... Elon hällde i sig två klunkar lus-schampo igår.... Herregud säger jag! Han är överallt nu! Nu lära jag fort få kontakt med Giftinformationscentralen och det var ingen risk för förgiftning som tur var! 


Middag,- taco gratäng med lite sallad bröd och chips! Mat som är festlig enligt barn! 

Tog en cykeltur till Svenssons! 

Thea var Elons chaufför igår! 

Hos Svenssons fick vi efterrätt! 

Vi spelade kulspelet..

Hälsade på M o E.s hund! 

Vi hjälpte även gammelmorfar totte att prismärka inför hans loppis imorgon! Kom och handla av morfar! 
Rosa stol - 20kr 

Glas och porslin 

Keramik 

Lite smått o gott! 

Nu ska jag gå ner o äta honung,- fy va ont jag har!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0