Spottsoppa

Skriver en rad "bara för att" har inte så mycket att informera om idag då dagarna börjar se väldigt lika ut,- kliver upp 6.10 och behöver inte ens väcka Elon för han är uppe före mig! Försöker göra mig iordning samtidigt som han gör sina hyss.... Så de är ju lite bökigare nu! 
Kommer hem från jobbet och försöker snabbt sätta fart på middag! 
Ikväll blev den så här rolig...

En egen pytt i panna med stekt ägg! Jag tyckte jag gjorde mycket men någon matlåda blev det inte över till mig,- så imorgon får jag köpa mig någon lunch! 

Elon var supersur imorse när vi åkte till mormor,- han var riktigt tjurig på mig och ville inte alls att jag skulle böka o iväg med honom så där tidigt, hoppas de är en gladare Elon imorgon 👍🏼

Ikväll var vi o plockade äpplen och körsbär, så efter alla kvällsbestyr kokade jag spottsoppa igen! De är ju så grymt gott! Så imorgon ska jag ha spottsoppa med mig som ett litet mellanmål 👌🏼

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0