Sista veckan hemma!

Sommaren är tillbaka!!! 
Som jag ska njuta av solens strålar denna vecka! - men jag har dragit på mig magkatarr av mildare grad... Jag har oroat mig Mer för denna vecka än tidigare ha ha 😂 gissa varför! 

Mitt lilla hjärta,- sista veckan hemma innan dagis och kompisar väntar för min lilla bäbis! Hur ska det gå tänker jag ofta! 

Idag blev det en lång skön PW på lunchen!

De var så varmt! 

Man kan ju passa på att göra något bra när man har långlunch varje dag,- de går ju inte att springa i affärer jämt... Jag borde ha köpstopp helt ärligt! 

Nu ska jag fixa kvällsfika åt Lydia,- Elon sover o Thea hurtar! 

Hej hejj 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad jobbigt med magkatarr, hoppas det går över snabbt! Så himla mysigt att gå ut på lunchen, det borde man anstränga sig för att göra oftare! :)

2016-08-23 @ 16:32:23
URL: http://dcentury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0