Se upp för rymmaren!

En tur till stan fick bli dagens utflykt! 
Lite shopping och lunch på tjejernas favoritställe! 

Östens Pärla! Jag visste inte riktigt vad jag skulle ge Elon,- var lite rädd att de skulle va snäppet för starkt så han åt en kycklingfilé bit sen blev han så grymt arg o besviken att han inte fick nåt mer så vi Hade fullt sjå att hålla han tyst där...

Stackarn! Men mätt blev han iallafall!

Väl hemma så sätter han fart med sin gå vagn direkt... De han gör nu är att han letar hål i häcken han kan rymma på 😁 så tar han sats o springer.... 

Å just här på vår väg kör många i 190 känns de som... Så nu har jag ögon i nacken o ögon i pannan - håller koll på han exakt hela tiden - så läskigt de gångerna jag lär låta någon annan ta de ansvaret - har svårt för sånt - vill gärna ha koll själv. 

Kvällsfika med mormor på våran perrong med vinbärsrutorna jag bakade igår,- söta va! 

Nu ska jag sova! Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, så himla goda de såg ut att vara! :)

2016-08-04 @ 16:24:53
URL: http://ozkagardens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0