Min fina trio!

Mina tjejer är hemma igen och ingen är lyckligare än jag! 😚
Ikväll hat vi myst med god kvällsfika,- klippt klorna på kaninen och Elon har busat o röjt med sina tjejer! 

Mellan barn! 

Största .... (Som inte vill vara med på kort .....)

Å så mini!

Älskade trio! 
Ikväll övernattar Thea inne hos Lydia o jag har redan lagt mig jag med... 05.14 vaknade Elon o mitt huve höll på att sprängas! Två glas vin och uppe till 23 funkar inte när man har en liten Elon.... De måste vara alkoholfritt och godnatt 22 senast för att jag ska orka! 
HUR kan han vakna så tidigt????? 
Sen sov han sin middag 09-12 idag! 

Så härdanefter kommer jag anses som tråkig av andra... Jag kommer göra kväller tidigt som sagt! De är inte värt att gå så här en hel dag helt slut. 

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vilka fina bilder! :)

2016-08-15 @ 16:33:27
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0