Internationell matmarknad

Onsdagkväll och inskolningen rullar på,- Elon somnar först av alla fortfarande och älskar maten han får där! Han mumsar o äter och dricker röd eko mjölk o Bregott eko smör,- bra där Sodexo!! 


Än så länge går de bra som sagt! 

Fick se ett kort på min moster,- visst ser man vem Lydia är lik... Hon har katrins färger och samma uttryck! 

Nu har vi sett idol och ätit kvällsfika,- mormor o morfar har varit här med barnen ikväll o Elon var helt svettig av all lek med morfar när vi kom hem! 
Men,- de är onda halsar här... Thea blev dunder förkyld o fick jätteont i halsen o Lydia går också o snorar,- Elon har nyst nu två ggr i sömnen o jag börjar också känna av... Hoppas de inte blir mer,- tjejerna vill verkligen vara friska i helgen då dom ska bort på äventyr! 

Godnatt! Imorgon väntar en ny dag på kontoret! 
Missa inte den internationella matmarknaden! 
Här kommer ett "flyg foto" by me,- min utsikt idag! 

Jag jobbar på världens bästa kontor med världens bästa utsikt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0