Hög feber!

Vaknar imorse och brevid mig ligger en liten kamin... Elon har över 39 i feber idag... Mitt lilla hjärta! 

Tur han har världens bästa mormor som är nästan lika bra som mig ;) han har sovit där idag...

Sen slog vi till på Tacos!!! En onsdag! Lär ju ha lite festligt nu sista sommarlovsveckan,- och Lydia älskar tacos! O eftersom Thea avskyr det passade vi på nu när vi är själva! 

Å Thea har det härligt,- Söderhamn levererar! Alldeles spegelblankt ! 
Så vansinnigt fint! 

Nu lär jag sova! Lär upp tidigt imorn å! :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh, krya, krya! Vilken underbar bild över vattnet!

Svar: Tack snälla snälla du! 💕 nu mår han bättre! Jag håller med,- bilden på vattnet var grym!!
Amanda

2016-08-18 @ 16:25:33
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0