En trevlig dag!

En sån dag! En sån rushig och härlig dag! 

Torghandel med två loppis tjejer! Dom är nöjda med sin försäljning o även så V och T 

T och V köpte sig en varsin kolbulle till lunch! 

De gjorde vi med! 

Å fika på Södra brunn såklart! 

MEN min röst... Den är nu snart helt borta,- gör så ONT i halsen och jag låter verkligen illa när jag pratar... Men vilken tur jag hade som fått så mycket bra av Kerstin för min hals! Nu hoppas jag detta vänder tills de är jobb dags! 

Kolla här då - skafferi tjuven som har lärt sig hur man hittar allt gott ;-) 

Vi har varit till fäbon också,- de är rofyllt där! 

Fina åsbergssjön! 

Tre generationer! Elon, pappa och farfar! 💙

Vid fäbon ! 


Avslutar kvällen med grillat och kantareller! 
Gott! 
Nu är de fullt av barn här,- o tre killar som ska sova på studsmattan - burr!
Själv ska jag kurera mig med Kerstins super kurer! Ett glas vin slinker nog också ner... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0