Tiger killen!

Hej svejs, här inne är det noll aktivitet verkar de som ;) 
Jag har inte tid att vara ute i cyber världen - fullt upp hela dagar o de är väl bra de! 
Å nu när det är värsta glassiga vädret så spenderar vi större delen av dagen utomhus! 
Gåvagnen är ju toppen att dra runt på ute nu! Fast den här lilla luringen brukar efter 2 sekunder släppa vagnen o krypa mot gruset - där stoppar han sten i munnen de fortaste han kan! 


Även Elon grejar o donar vid lekstugan! 

Idag hade jag min flashiga son som shopping sällskap! 
Vi skjutsade gammel morfar totte ett ärende, och då passade jag på att göra ett ärende jag med, sen storhandlade vi på Coop.. O passade på att handla för hela veckan, - tänk att varje gång jag gör så så får jag alltid minst två kommentarer om Hur Mycket jag handlar o "nu behöver du inte åka hit imorn iaf ser jag" eller typ "det gäller att Slå på stort ser jag" är det ovanligt idag att folk vecko handlar? Eftersom Man får såna blickar...!

Nu ska jag lämna den här tiger killen o dra ut på en promenad, det är ju ta mej tusan baciller här hemma jämt, bara jag o Thea som är friska. Elons tårar rinner o nu nyser han som en tok igen o F ligger ju med bihåleinflammation ... Så hela helgen låg han o tyckte synd om sig själv. Blä vilken start på 2016! 


Gud va drygt när en Karl är sjuk, de värsta jag vet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0