Saturday

Lördagsmys med 3 barn så här på senheten.. Två somnade före 21 ha ha o de va ju inte mina! ;) jag fattar inte!! Elon är uppe o spelar Allan ballan kl 21.45 fast han bara sov en kort lur vid kl 14.30! Nova somnade på soffan o Charlie var så dyng trött så han gick o la sig. Men var kommer all energi till den här lilla skitkorven ifrån!! :) 

Vilken bra lördag vi haft! 
Vaknade tidigt tidigt.. 04.30 vela E göra morgon ... Men han lyckades somna om efter 1 timmes bråk fast de lyckades inte jag med.. Vid 8 var typ nästan alla vaken o då åt vi Fattiga Riddare till frukost! 

De var längesen o de är ju lite små lyxigt... Vi skivade även jordgubbar på! 


Lyckades få med mig min darling ut på en runda också. Skönt att få lufta sig lite ;) 
Sen var det vår tur att skjutsa på dansen, så vi hämtade upp N och åkte mot Gävle... 

Elon la värsta dynglasset i bilen så vi fick akut stanna vid en busshållplats och byta blöja ha ha.. Alltså de måste vara tänder på G! Han är dålig i magen o blir illröd vid rumpan så något tok är på gång, jag tror på tänder i överkäken... 

Medan tjejerna dansade hade jag lite ärenden! 
Det blev ett par Kavat sandaler till Elon i marinblått, så grymt snyggt! Han kommer bli så glassig i sommar! 
Har ju funderat fram o tebax över vad man ska köpa o de är ju apdyrt.. Men ändå vet jag ju att jag måste köpa de jag gillar annars blir jag ju inte nöjd o då köper man bara flera par så de blir iaf dyrt. 

Han har små fötter våran kille, o vi skulle behövt 18 men de fanns inte så vi tog 19! 2 cm för stora nu men de hinner han väl växa i! 


På eftermiddagen var tjejerna över o grattade Sara på Sin dag lite i förskott - sen kom dom över med Lilla V en sväng till oss o hejade oxå! 


L och N stod för middagen! Grekiska grillspett (typ.. ) :-) Med pommes och en fetaostsås... De gick hem hos alla under 13 ;)

Men nu tar även jag kväller! Fy va trött jag är, gäsp!! Två glas vin sen gäspade jag som bara den! Man är ju inte skitkul längre... He he! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0