Lattjo lajban lådan och disco dans!!

En helg går så fort ... Vips så är det söndag liksom, - jag har knappt hunnit med nå bloggande för jag lär hålla ögonen på lilla virvel vinden hela tiden! Märker direkt av när Thea o Lydia inte är här... Dom hjälper ju mig annars hur mycket som helst med Elon, men de tänker jag inte på då... Utan nu när dom är hos pappa och Fredric är ute och målar så hinner jag knappt gå på toa! 

Men vi har varit ute mycket iaf - jag och Elon... F har ju målat hela dagen igår o massor idag så vi har varit ute o gått och roat oss lite ute vi med!

Fast när han ligger så här o slänger sig o absolut inte är nöjd - då vill man inte va ute mer ;) 

Vi undrar om denna Lill kille kommer gå innan 1 eller om han är för feg... För övrigt ångrar jag att jag köpte denna overall ... Så trött på färgen! Såg fräck ut i butik men nä... Den blev fel! 

Vi provade äta själv igårkväll... Gick allt annat än bra ha ha.. 

Jag har köpt nya byxor ... Är väl väldigt ointressant men jag gillar färgen, piggar upp! 

Lördag kväll var det Disco Dags för lilla ärtan våran! Som hon längtat! De är ju aldrig nå disco i denna by nästan o nu var det disco på dansen hon går på! 

Å tur hade hon och bästisen N - för dom fick äta på restaurang innan! 

När Thea inte är hemma så smyger jag och Elon in i hennes rum och öppnar lattjo lajban lådan! ;) 
Gissa vad som finns i den! 

Massor av fina små djur som Elon gillar att plocka i och ur! 

Nu ska jag vattna blommor (kors i taket jag vet) och göra mig något kvällsmums, vi åt kyckling med färsk pasta tidigt ikväll så jag blev hungrig igen!

Hej svejs från mej!



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka härliga bilder! :)

2016-04-25 @ 16:41:51
URL: http://https://resaelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0