Kalops och vårtrötthet

La mig precis i sängen och märker att jag får somna till fågelkvitter, underbart! Även om vädret är uselt så blir man lite gladare av lite fågelkvitter :) 
Men jag är så trött, både igår och idag har det känts som mina ben väger bly, och att jag bara gäspar, finns vårtrötthet? Ja, de fanns! 

Jag var tvungen att googla ha ha, hoppas de är bättre imorn! 

Vi försöker vara ute o tanka energi iaf, 

Elon har fått en liten (bamsestor) kanin!

Vi har utforskat stenar.... 

Vi har haft gammel morfar här, o då började jag gäspa ännu mer! Ibland är han lite to mutch! - ibland när jag ska hjälpa han o strida, och skriva o allt va de nu är i denna envisa jämte, så går musten ur mig! 

Vi har haft en sovmorgon - inte konstigt kanske då röjar Ralf röjer till kl 22 hela tiden nu - puh! 

Vi fyller köksbordet med vårens finaste blomma! Vitsippa! 

Ikväll åt vi kalops! Men med fel sorts kött, men de gjorde mig inget, smakade lika ljuvligt iaf! Elons favoritmat! O även tjejernas! 


Å lille plutt blir så lycklig när han får äta lika oss, idag fick han ett äpple - de gnagde han på i två timmar! :-) han var så nöjd! 

Nu ska jag sova, imorgon ringer klockan för skolbarnen - Thea ska ha löpning på idrotten och är taggad till tusen... Men hon har hosta, en dryg sådan.. Hoppas den inte blir värre! 
Lydia ska åka till valbobadet och simma igen! Så bra med all simundervisning de kan få! 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0