Frukt och en smäll!

Halva Priset på kattmat hos Däck Bengt,- självklart passade vi på! 
Gör det ni med! Superfynd då dessa säckar kostar en del! 

Vi passade på, då våran Hilda äter mycket mat! :)

Sen fick jag hjälp att handla lite, vi skippar lördagsgodis idag, usch! Det kan inte vara bra med godis varje helg? Omöjligt! Tänk va E ämnen ! 
Thea äter aldrig godis nu, hon slutade helt med godis och läsk i december! 
Men Lydia däremot... Där har vi ett sockerberoende :/ 
Men idag gör vi fruktsallad istället! 

Blir ju festligt det med! O gott med lite glass eller vaniljsås... Jag vill verkligen få bort sockret från barnen så gott det går! Socker skapar hyperaktivitet och dåligt humör och massa annat. 

Så har vi lilla olyckskorpen då... 
Klättrar o klättrar o ibland hinner inte jag med, vänder mig bort i köket o så hör jag en duns... 

Stor otäck bula - ser ju inte kul ut... Så här vild minns jag inte att tjejerna var.. 

Vi lär ha en sån här hjälm helt enkelt... En sån där mjuk... Huvudet är ju ömtåligt... O han får sig ju en del rejäla smällar ibland ... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0