En hjälm och fruktsallad!

Det tog 30 minuter efter att jag visade hur Elon såg ut i huvet så hade F och T fixat en hjälm ha ha 

Gud va jag skrattade! 

Han skrattade han å :-) men den här blir nog bra. Första gången vi provar en sån. 

Innan kvällens mörker tog jag och T o C oss ut på en liten men snabb promenad! Skönt att få göra av med lite energi o tanka nytt :) 

Sen var det Fredrics tur att kocka, gott kött och crocetter blev det då- crocetter är väldigt gott när man väl äter det! 

Å röjar Ralf röjde vidare... 


Klättra o bli blöt är livet de! 

Å fruktsalladen blev god den å, allt tog slut :-) 

En skön lördagskväll - helt i min smak!

Hej svejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0