Aja baja vita soffan!

Ja, jag tycker den är succé! 
Mickan Shillers pekbok, den ska NÖTAS för Elon kan jag lova ;) 
De är ju en smula ironi och humor såklart MEN även inte! 

Igår lät F Elon leka med en kaffekopp full med kaffe vid vårat rumsbord- fast vi har typ fika o kladd förbud i rummet... Han ville testa om han lyssnade när han sa "nej" 
Naturligtvis vickade koppen ut på nya mattan! 

Aja baja vita soffan ;) å vi har ju vita soffor i tyg som inte går att tvätta ha ha! Kan tillägga att vi bestämde oss för dom innan Elon fanns..  
(Alltså så rolig bok!!)  Nu har ju vi varken någon vit matta eller någon äkta heller men ändå! Man är ju rädd om den matta man har! :-) 


Nu ska jag vika tvätt, tvättar o tvättar... Fast jag tycker de är kul! Älskar att tvätta o vika och lägga in fint i garderoberna - gärna i färg ordning o så! Jag har super duper ordning i våra garderober nu... Så skönt.. 


Byxor

En titt i min garderob! Sen har jag ju ett klädskåp till och en dubbelbyrå så de tar ett tag att rensa! 

Ha en härlig måndag 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0