Våran kväll!

Hello lördagskväll! 
Här är de i full fart med lördags mys efter våran grillkväll!

Färska majs som vi kokade o grillade, o min Mamma kom med odlade bönor, gula o gröna och fantastiskt goda! 

Men vilken eftermiddag vi fick! 
Efter dans stannade vi hos mina kära svärföräldrar i Valbo och kalasade lite för Charlie! 
Alltid så trevligt och gott! Kerstin ordnade med glass blåhallon (nytt för mig..) maränger o grädde och gott kaffebröd från Dihléns! 


Vi hade med oss villemo också och det blev många barn som fick så gott fika!

Elon hade turen att få mysa runt med sin farfar :-) 

Kaffe i fin kopp! 

När vi kom hem kom mina föräldrar med  paket till 9 åringen! Vilken helg han haft :-)) 

Hoppas ni har en härlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0