Stjärnsunds marknad

Då var vi dit igen, jag gillar Stjärnsund
Så mysigt, litet och hemtrevligt - verkar vara så trevlig gemenskap där! 

Fått ny dress av mormor på 3- månaders dagen! 

Mina killar på marknad idag! 
Min mamma och min moster,- visst är dom snygga!  så behändigt med sällskap så här när man får hjälp med Elon :) 


Vi åt på ett kanonställe - ser ni - vilken grym tallrik! Isterband - sååå gott! 
Hit rekommenderar jag alla att åka! Vällagad mat med bara fina råvaror - goda bakverk och fin miljö. 



Nu är jag super trött, Elon var ju vaken inatt igen så man är ju inte direkt en kvälls människa längre. :) gäsp!! Men man orkar ju på nå konstigt vis... De är någon slags superkraft man får av att amma ... Å de stämmer!! 

Ikväll gjorde vi klart theas rum, - tagit ner hyllor, satt upp hyllor, skruvat byrå o gjort om! De blir toppenbra o passar henne :) 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0