September och en barnvagn till :)

Godmorgon! 
En grå och lite trist dag, ingen sol o lite kyla, så välkomnar vi september månad! 

Jag och Elon tänder ljus till frukosten idag! 


Jag vaknade med en svidande hals och känner mig lite hängig,- inte alls ovanligt ett par veckor efter skolstart kanske? Thea är också lite krasslig. 

Elon hade skyhög feber inatt o skrek sig igenom ett par timmar men de gick bra, jag visste ju varför - igår blev han tre månader och fick sin första spruta! 

Vikt och längd på mina 3 vid 3 månader: 

Thea: 5555 gr 58 cm 
Lydia: 6425 gr 61,5 cm 
Elon: 5545 gr 60 cm

Han följer theas kurva lär jag säga, dom påminner om varandra jättemycket i längd och vikt! - förutom att jag upplever Elon som längre och en smalare figur :) 


Men ojjdå - titta vad som flyttade hem till oss igår - en chicco liteway
Har hört att denna vagn är grym - o fått bäst i test lite här o där - vi ska ha den till ett speciellt tillfälle - vad får ni veta sen ;)

Nu ska jag kurera min hals! 
Usch va de svider! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0