Filt tricket!

Men vilken höst vi fick direkt liksom - ingen värme o sol här inte!  
Jag o Elon gick en liten förmiddags promenad i duggregn - 4 kilometer bara, sen var både vagnen och jag dyngblöt, eftersom F hade åkt iväg med regnskyddet i bilen ... 

Har kokat flera koppar kaffe idag, o tänt ljus o råkat äta alldeles för mycket av min favorit choklad - 

Den är så god! 


Så här sover våran kille allra bäst, hur vi än gör så slutar de med att han drar filten över huvet, hur vet jag inte? - han har ju noll koll på sina händer än så länge! 
Men han älskar verkligen att sova med en filt över huvet ? Ha ha 


Medan han sov ägnade jag mig åt - det HÄR!!! 
Det roligaste jag vet, klistra in foton i album! Nu åkte 190 bilder in i album - sommar bilderna! 
Klipper klistrar skriver o har mig! De är så kul att ha kvar o tjejerna älskar att titta! 

Nu är det dags att börja med kvällsmaten :) 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0