En skruvdragare

Inte alla som har en skruvdragare inne på toaletten ;) 

Denna ligger på vår tvättkorg,- vet ni varför ? 
Jo för Fredde brummar med den här när han byter blöja på Elon ha ha - om han gnäller / grinar så blir han så stressad, men då trycker han bara på skruvdragaren så blir han tyst ha ha ha! Kul va! 

Nu har vi nyss kommit hem från Maria o Wille - förmiddags kaffe och surr ! Elon var dock inte så social mot sin nya vän, utan sov i vagnen hela tiden :) 

Lydias och theas rum är som ni vet klara - å dags att börja med vårat sovrum! Allt ska bort och nytt ska in! 
Möblerna jag köpte till lägenheten blev bara dåliga panik köp och passar inte nu,- så nu ska jag göra om och göra rätt, F kommer få spunk på mig!!! Jag lär väl laga isterband o dillkött varje dag o fjäska rejält nu! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0