En kväll hos morfar!

Godkväll! 
Trevlig lunch på södra brunn med en God vän idag! 

Elon trivdes också :-) kul att komma iväg på lite annat, jag är ju en hemma gris o fastnar lätt hemma jag... 

Ikväll blev jag så sugen på soppa,- så jag gjorde en kryddstark köttfärssoppa med pasta. Alla åt utom Lydia som inte gillade den. 

Efter maten åkte vi till morfar Torsten på kvällskaffe - o han bjöd på kladdkaka med glass - det ni! Så mysigt att få komma hem till morfar ibland. O Fredric får alltid passa på o hjälpa han med nåt!
Lydia och jag i väntan på kvällsfika 


Elon sov... O Thea var hemma med en kompis, hon tycker de är dö trökigt att följa med oss numer tyvärr... 
Å Lydia hjälpte totte att duka av kaffe o fat o allt :-) 

Nu sover Elon och dags att säga åt stora tjejerna att också tänka på refrängen :-) 
Själv ska jag planera dopet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0