En bebis på höften

Hejsan soliga höstdagen! 
Elon har sovit bra två nätter nu,- peppar peppar! Men! Jag tror jag löst "problemet" jag dricker för mycket kaffe kvällstid - som går ut i bröstmjölken ? Kan vara så! 


Så imorse var mamman pigg :) älskar hans dress med luva - gosig de Lux! 


Däremot har han varit ett mer krävande barn så här på kvällskvisten - jag skulle göra crêpes och fick stå och steka pannkakor med E på höften, han skrek som en gris om jag la ner han :p

Till slut lyckades jag ;) med hjälp av en dunder stor kudde i vagnen! Någon som inte vill ligga ner när han är vaken ... ;) 

Så god mat! Crêpes med svampstuvning 

Å världens finaste bebis somnade till slut! Nu ska jag tvätta håret på L innan det är dags att hämta Thea som är på äventyr! 

Ha en fin tisdagskväll! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0