Elons dop

Gårdagen är över och jag kan beskriva det med Ett ord,- magiskt!
Vilken fantastiskt fint dop vi fick för våran Elon. . . Så många fina människor vi har runt oss!
En bild säger mer än tusen ord, så jag vill delge dessa!

Min superstar! Thea sjöng två fina solosånger till sin lillebror.. Jag är mer än stolt över mina barn! 


På plats i kyrkan!

Jag- med min fina pojke! Älskade lilla vän, vilken fin dop dag det blev!
En mycket stolt gammelfarmor! <3

Här är dom,- Elons två fina faddrar som nu fått ett livslångt uppdrag. Gudmor Alice och Gudmor/moster Evelina. För oss var detta ett självklart val!


Landat vid våran pärla, - i östveda! 
Här fortsatte dop kalaset! 


Vi kunde inte få bättre utsikt!

KakBuffé som gick i blå toner dagen till ära! Å Lill hjärtat hoppade från famn till famn!

Kakor!

Elon tårta! 


De som ville kunde ta sig ett glas hemkokt lingondricka! 

Fint inslagna presenter!

En hissad flagga!

Lydia kalasfin!

Kalas gäster

Vilken vacker kväll! 


Tack snälla - ni som gjorde denna dag för,- och Med oss! 
Elon är en otroligt snäll lugn o go bebis, o de var roligt att höra även från prästen att de är sällan de möter en bebis som ler igenom hela dopet :-) inte ett pip eller en sur min!

Puss och kram och tack för allt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0