Cupcakes och paltbröd

Redan tisdag - veckorna går fort och jag fyller mina dagar med det jag tycker om att göra!

Igår fick vi upp en härlig garderobsvägg i sovrummet, äntligen lite ordning och reda! 

Så skönt o kul att få sortera o göra fint! 
Igår jobbade vi i cafeterian på IP! 
Tur jag hade Lydia som hjälp, min lilla hjälpreda! 

Goda blåbärsmuffins med lite rosa frosting! 

Lite tråkigt att Lydia gick baklänges rätt in i en hylla idag där fatet stog... De gick i tusen bitar! 

Idag har jag och Elon hälsat på i stan på mitt jobb, det var sig likt på kontoret och jag blev bjuden på julbord :-) 
Vi skjutsade in min morfar som skulle på sjukhuset en sväng - o jag då!! När jag väl parkerat o vrider om nyckeln så inser jag att jag glömt plånboken hemma.. Så fruktansvärt värdelöst när jag äntligen tagit mig till stan ... 
Jag hittade en hundring i skötväskan - och för den köpte jag en matlåda till min morfar - paltbröd med fläsk, sallad o smörgås! "Vilken glad överraskning" jublade han i bilen :) visste att han inte ätit frukost o vet att han sällan unnar sig något. 

När vi kom hem blev det promenad med mitt bästa sällskap 

Några kilometer med Thea!  
Ha en fin kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0