Blåbärsmuffins / paket och planering!

Godmorgon i stationshuset
Kl 1 inatt hade Elon sovit färdigt,- iaf i spjälsängen .... Men han somnade om brevid mig efter lite böka o stök! 
Frukost i min ensamhet...

Idag rörde jag i lingonsylt i min fil, löjligt va man tycker man är duktig när man gjort så mycket egen sylt :-) 

Igårkväll fick vi finbesök! 
Elon blev bortskämd med presenter från Matts - min farbror o Anna - va glad jag blev!

Anna har stickat själv - och som jag nämnde till henne så är det ju jättekul att få något så personligt, å bara tanken av att hon ägnat tid till att sticka till vårat barn gör ju att man blir extra glad! 
Mysig kväll med kaffe o surr o Annas blåbärs muffins! 

Kläderna åkte på idag och det passade perfekt! 
Elon slocknade i mitt knä alldeles nyss fast klockan inte är mycket, men nu sover han väl en stund igen, jag tänkte passa på att mäta lite inför morgondagens inköp av lite nya möbler- eftersom det här är ett stationshus är det enormt dålig planlösning nere i köket, jag har otroligt dåligt med ytor / skåp / förvaring - i köket var ju nämligen väntsalen för 100 år sedan!  

Det regnar... Så idag blir det ingen promenad tror jag! 

Kram! 

Kommentarer
Postat av: norrbotten emma

fina kläder :)

2015-09-18 @ 15:22:16
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0