Slutkörd!

Tjohoooo fredag! 
Här har det varit full fart idag, spök vandring på skolan (väldigt onödigt tycker jag efter gårdagens händelse...) ja tycker allt med halloween o spöken är onödigt o inte alls något trevligt påhitt! 
De skrämmer så många små barn o de är synd. 
Lydia leker med Nora o imorgon blir det 8 års kalas för dessa tjejer hemma hos oss! 

Vilket väder vi har idag! Strålande solsken o varmt! 

Min kära Karl kom nyss hem här helt slut som vanligt... Jag tror helt ärligt han håller på att kör slut på sig själv... 3 veckor nu har varit kämpiga och han är som sagt helt slut... Gäspar hela tiden, somnar hela tiden o sitter o slår med fingrarna i bordet typ utan att han vet det själv. - så nu ska vi tagga ner lite här! Alldeles för stressigt samhälle idag - de är viktigt att göra ingenting! Även barn stressar för mycket idag! 

Nu ska vi iaf åka med juniorerna till badhuset :-) o nej - jag ville inte åka ensam med 5 barn... Så F måste följa med fast han är helt slut. 

Jag har iaf middagen klar - ska bara fixa sallad. Väskorna är packade med hänglås och badkläder o lite kakor! Så de är bara att åka! 

Annorlunda fredagskväll - men ibland är de kul att bryta mönstret! 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0