Lydias dag!

Det är ingen vanlig dag för det är Lydias 8 års dag! :) 
- 8 år sedan jag vaknade 05.20 o kände att "shit... Nu är det bara att åka"
Efter en lååång resa till Gävle med farfar som chaufför så kom vi äntligen fram och kl 06.01 föddes en tjej med långt busigt svart hår och stora blå ögon!
Du kom som en höst storm och charmade de flesta redan då! 

Grattis till våran fina Lydia idag! 

Jag hade ställt klockan tidigt för att gå upp o sjunga o allt ha ha,- men efter att Elon ÄTIT exakt hela natten så vaknade jag inte av min klocka.. Eller så ringde den inte?
Jag vaknade iaf 45 minuter innan skolan började så jag o Thea fick sjunga en snabb trudelutt :-) 
- jag höll på att bli tokig på Elon inatt,- jag måste nog ge han välling snart på kvällen... Jag låg o hoppa från höger till vänster varje kvart hela jäkla natten så han kunde äta... Eller så använder han mig som napp? Fråga mig inte? Han kräver nog något mer mättande till kvällen nu... En ändring måste ske! 

Nu ska jag dra in Elon som sovit ute i vagnen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0