En barndomsvän!

Idag blev det en tur till hagaström - äntligen!!!! Det är inte ofta vi ses,- alldeles för sällan med andra ord, men när vi ses,- då är det som vi setts varje dag. Finaste Johanna! 

Hej hej in i "prat luckan" :-) 

Johanna o jag blev vänner som 6 åringar då dom flyttade till hedesunda... 
Jag cyklade förbi deras hus o ropade väl "ska vi leka någon dag" o de gjorde vi... Vi lekte jämt!! Någon dag efter var jag snabb att lära henne de fulaste ord jag kunde som liten - Pitt-apa!! 
Jag sa också att hon hade en ful o liten cykel - bara för att jag då precis hade fått en större.. 
Men även om jag retades ganska mycket så höll vi ihop... 
Banden blev starka mellan oss och vi hade alltid roligt, våra föräldrar svetsades samman och började även umgås dom! 
Så många härliga resor vi gjort, fjällen resor, och mysiga pulka kvällar vi familjer! 

När vi skulle börja 7.-an flyttade Johanna med familj till Saudi Arabien ... Vi höll kontakten o brevväxlade ofta.. 
Vi återförenades igen i 9.an!


Vi känner varandra, väldigt väl - behöver inte göra oss till, utan bara vara! 


Tack Johanna för att vi kunde träffas idag, för att du är bättre än mig på att hålla kontakt - jag är verkligen super sämst på det.. 
Tack för en trevlig lunch med er idag!

Thea o Lydia o mamma var med dom också! 
Nu hoppas jag vi ses om inte alltför länge... 
Synd bara att Elon visade sin sämre sida ;) aldrig varit med om att pojken gnällt o grinat så! Ha ha.. 

Kvällen avslutades på bästa sätt med bonde säker fru och tända ljus! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var så mysigt att träffa er igen, att få träffa Elon! Ni är alltid välkomna ner till oss också! 💕

2015-10-29 @ 09:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0