BVC och besök från Söderfors!

Äntligen helg!! Så skönt med lite bebis avlastning tänker jag då ;) 
 
BVC besök idag och 4 månaders koll! 
Elon: 6,3 kg 
Thea: 6,5 kg 
Lydia: 6,9 kg 

Dom påminner mycket om varann mina barn! 

Idag hade jag och Elon ett kärt besök på förmiddags kaffe! 
Anna, min Goa barndomsvän!!  Å visst ÄR det ngt speciellt med barndomsvänner - allt är så lättpratat o ojj va roligt de är att hålla kontakten.. Anna är så lik sej sen vi var små ;) 

Fina rosor hade hon med till mig. Tack min vän,- du gjorde min dag ! 

Promenad för att söva bäbis! :-)

Stolt storasyster får dra vagnen! 

Vackra vyer hos oss! Älskar att barnen får växa upp här.. Bland skog - åkrar - djur - o grusvägar! - precis som jag fått göra!

Min stora och min lilla :-) Elon tittar fascinerat på när Lydia har en dans uppvisning för oss! 

Nu blir det snart idol - o lite chokladbitar!!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

♡ Så roligt att ses! Längtar redan till nästa gång! Kikar in på din blogg varje dag :) /Anna

2015-10-10 @ 08:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0