Amanda

Vilken härlig dag det blev! 
26.e oktober och Amanda i almanackan!
Vaknar kl 7.20 av att Thea o Lydia kommer in o sjunger o har paket!! Herregud- står ni o sjunger fast jag bara har namnsdag säger jag :-) Gud va gulligt... 
Lydia hade varit o handlat en blomster grej och Thea hade jobbat i flera dagar med att avrita mig som liten...


Så kreativt, o va glad jag blev! 

Sen kom mamma med fin blomma! 
Å i eftermiddag fick jag blomsterbud (!) för andra gången i mitt liv.. 

Så vackert! Från svärisarna i Valbo o några gulliga små barn! Vilken överraskning!!! 

Å så kommer F hem med en flaska rött :) 
De hade jag inte räknat med - på en namnsdag!

Vi spenderade dagen med att äta Lynch på tjejernas favorit - östens pärla!


Buffé och sedan - Friterad banan o glass. 

Sen besök för 3.e gången på Hc med Elon och nu fick vi "äntligen" penicillin ... Nu håller jag tummarna att lilla hjärtat blir bra! 

Trevlig kväll! 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men va härligt att bli firad på sin namnsdag!!

2015-10-27 @ 16:50:22
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0