Åkpåsen

Ännu en vacker höstdag! 
Ändå så invigde vi åkpåsen idag ;) när vi var ut i 9 tiden var det burrigt o frostigt!

Elon har fått ett par gosiga vantar, ett par prins vantar ha ha!

Vi har en åkpåse från "lille trold"
Köpte den mest för att jag tyckte den var fin, svart basic är min melodi - den är så gosigt fodrad och mycket bra med dragkedja mitt på som gör de enkelt när barnet ska i! 
Sen har vi en fårskinns påse efter Thea o Lydia också ifall det blir en varga vinter!

Så skönt han somnade! 


Hilda njuter också av höst sol... Jag tog min eftermiddags kaffe ute i solen och Hilda som sällskap - hon är en trevlig katt :-)

Nu är det kvällsmat hos oss! 
Pasta penne med champinjoner o bacon grädde chili o lite sting !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0