Lördagskväll o det eviga hostandet!

Host host host host host idag igen, feber har jag lyckats få också o de är sällan. Men va jobbigt de är att vara sjuk!
Jag missade ju såklart Lydias dansuppvisning på Estraden idag, jag orkade verkligen inte åka... Kroppen bar mig inte.. Men! Tack vare dagens teknik så fick jag se uppträdandet efter 1 minut ;) 
Jag hade Thea på plats o hon filmade! Så nu har jag sett både Lydia o Novas uppträdande idag :) duktiga tjejer!! 

Å våran Nova fyller år idag! Men eftersom hon är hos sin mamma nu så firar vi med presenter o gofika nästa helg!

Tänk att hon hade napp o skulle fylla 4 år när jag kom in i hennes liv! Åren går!!

Sommarflicka :) 
Idag har jag varit sååå tråkig mamma känner jag o den känslan gillar inte jag, får sån ångest när jag inte orkar ens vara pigg! 



Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som influensan, krya på dig!!!

2015-11-28 @ 20:07:45
Postat av: Anonym

Ja, min tanke också, usch! Tack! 🙏🏻

2015-11-28 @ 20:19:39
Postat av: Emma

Men haha va liten hon var! Herregud va åren springer i väg, men vi blir ju aldrig äldre bara barnen va? Haha! ;)

2015-11-29 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0