Kalasdagen mot sitt slut

Från de ena kalaset till det andra :-) smörgåstårta o gofika hos Viktor, sedan tog vi bilen upp på tång!

Thea och Elon!

Grattis världens bästa pappa och morfar på din födelsedag! 

God mat blev det även här... Så idag har vi verkligen blivit bortskämda!

Nu har vi landat hemma i soffan o ska se solsidan och Hellenius hörna sen får det bli godnatt! 

Elon har idag ätit penicillin i 7 dagar, o varit såååå duktig! Fast han inte tycker om o försöker spotta ut så har jag lyckats pina i detta TRE gånger om dagen i en vecka nu - o han är INTE bra... Inte bättre heller enligt mig, tycker så synd om honom o vet inte va jag ska göra?! 
Jag lär ringa hc på nytt imorgon o dra historian igen... Får vi en ny penicillinkur vet jag inte vad jag gör? 
Vill bara att han ska bli bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0