En kålrot och en gul lök!

Inte mycket gjort idag, men vilat o vilat o försöker blåsa ut sjukan ur kroppen! 
Lunch blev fil med banan :) mer orkade jag inte fixa... 


Ringde hit mamma en stund också så Elon fick ngt roligare sällskap än mig! Åt lite honung på sked, inte gott alls tycker jag... Sen kom jag på det mormor alltid tjatade om - pepparrot!! 
Aldrig tidigare har jag testat att dricka pepparrotsvatten men nu är jag öppen för allt!

Ringde till F och bad han köpa lite pepparrot innan han kommer hem, VAD köper han tror ni? 
Jo, en KÅLROT!!!!!!!!!!! Människan tror att jag tänker ställa mig o laga rotmos denna kväll! Herregud! - han fick göra om - och göra rätt! 

Så ikväll har jag druckit två svängar pepparrotsvatten - de var fruktansvärt äckligt, hu!! Men vad gör man inte. Två skedar honung och nu sover jag med en gul lök brevid skallen ;) 

Hoppas de är bättre imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0