Veckan 40 är här (!)

Godmorgon Världen, - Ingen bebis inatt ;) - Men nu är vi i vecka 40!!!
Men varje levande individ jag träffar nu frågar om det inte är dags snart! O jo - Visst är det!! Den borde jäst färdigt nu...
Vi har köpt allt vi behöver och bara jag känner mig klar på jobbet kan den få komma!
Namn har vi - Två flicknamn och Ett pojknamn, - Magkänslan säger fortfarande pojke, vilket jag ALDRIG trodde jag skulle känna, men de sista 10 veckorna har jag både drömt och tänkt pojke (!)
 
Mitt Mål inför förlossningen är väl mest att jag hoppas det går relativt fort, smidigt och att jag inte behöver lämna rummet förrän det är klart och vi kan åka hem igen, För upp till BB ska INTE jag, även om klockan är 12 på natten... O det vet dom!
Sen måste jag säga till dom att jag absolut inte vill ligga på rygg någongång, Inte ens med dom där spännbanden man har runt magen i början - För så fort jag ligger på rygg eller halvsitter på rygg så börjar jag må tok illa och blir Yr - Så jag måste ha magen åt sidan liksom!
 
Semester har vi inte planerat ännu :) Vi ska göra några "mini utflykter" iallafall, men känns svårt att boka/planera innan vi vet hur detta blir!
 
Ha en fin Tisdag - Solen skiner och imorgon vänder veckan igen ha ha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0