Storlek 50

Hej alla i lördagskvällen! 
Jag tror jag känner av allergi, ligger på soffan orkeslös o mina ögon bara tårar sig, tror faktiskt det var exakt lite förra året om jag inte minns fel, jobbigt är det iaf! 

Jag blev så överraskad idag igen av mannen i mitt liv! F är min stöttepelare, min bästa vän och min framtid! Han gick upp tidigt imorse för att fixa frukost, sen försvann han helt plötsligt och kom hem med världens finaste bukett blommor och ett par urgulliga små byxor till bebisen i storlek 50... Tror helt klart på en liten bebis!
Jag blir så glad när även han handlar o fixar o är så snäll mot mig hela tiden! 

Såååå söta! 

Blir dessa som får följa med till bb och blir "åka hem" byxor. 
Idag var vi till mamma o pappa och fikade lite - åh vilken härlig tomt dom har, mamma är en fena på att få det fint överallt, själv är jag helnöjd om jag lyckas få en gullviva att blomma ha ha! 

Nu ska jag förbereda en grill dinner! Oxfilé ligger i marinad och en stor god sallad ska fixas! Älskar att ha hela familjen samlad! 
Kramar från station! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kom på tänka på en rolig sak när jag såg dessa byxor i storlek 50. Vi hade med oss alla kläder i storlek 56 till Charlie på BB, han låg med bena vikt i sparkdressarna för han var för lång för dom haha! Ska bli så spännande att se va bebisen väger sen. Gud ja blir så lyrisk när det är en bebis på gång hos någon, när det är så nära😍 /Emma

Svar: Ja, han var en långis han! :) jag är så inställd på en liten bebis ja, då mina varit så små! Det är så spännande! Längtar så mycket nu! :) nära, men ändå så lång väntan kvar!!
Amanda

2015-05-10 @ 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0