Postlåda

Hej!
Har ett tryck i huve - lite på gränsen till huvudvärk och misstänker ett väderomslag ... Jag brukar känna av sånt! 
L har åkt på pappahelg, blir en kort sådan denna gång - hon vill inte gärna släppa mig nu och har varit lite negativ till att åka. Möjligen hon också går i väntans tider, vet att bebisen är på väg och att hon nu vill hålla lite extra hårt i mig. 

Jag och F fick två extra resenärer med på våran kvällstur ;) 

Wilma och Vendela - vilka härliga ungar! 
Ikväll piffades lekstugan lite igen, jag hittade en så fin postlåda i koppar (visst heter det så?) som jag lära slå till på, lite mera riktig, och passade färgmässigt! 

Duschat och lagt mig i sidoläge i soffan, jag bara gäspar och gäspar, det gör ont för varje steg jag tar... Å yrsel o illamående så fort jag råkar ligga på rygg... Jag vill så gärna slippa detta nu! Även om jag känner att jag måste jobba två veckor till först. 
Nu börjar vi närma oss ett namn iallafall ;) 

Ha en skön kväll! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0