Närmar mig V 37

Jag är ju lite kontrollmänniska och vill gärna ligga ett steg före, - så i och med att jag går in i vecka 37 nu så vill jag börja förbereda så gott jag kan! 
Idag packades BB väskan! Men svårt att veta vad man ska ta med, 
- mitt mål är ju att åka in, föda barn, o sedan åka hem så fort det bara går, precis som när lydia föddes! 
BB är min skräck!!! Men man vet ju aldrig i förväg hur det blir! 

Skötbordet klart! Check! 
OM det blir en pojk lär jag nog byta handduken med den dansande prinsessan ha ha ha! 

Spjälsängen monterad och bäddad!- check! 

Bilstolen redo, och F monterade basen i bilen idag! - check! 

Och vagnen är färdig pimpad och redo! - bäddad med lakan och en kudde med fint örngott! - längtar tills denna vagn får visa vad den går för!

För nu är jag mentalt super redo för att få detta avklarat! Fötterna sväller och vaderna likaså! - börjar bli grymt tråkigt att leva livet i ett par svarta leggings ;) 

Nu ska vi sätta fart på lite mat, lax står på menyn i stationen ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0