Kebab pizza

Lugnet har lagt sig över station, alla barn är i säng och även jag... Jag bara gäspar o är så trött så trött! Sover så uselt om nätterna nu! 
Ikväll gjorde vi (jag) egen kebabpizza - med kebabsås och riktigt stor pizzasallad! Åh de blev så gott, och mycket fräschare än flott pizzan man köper... 

Jag har lite problem här med att få lurvtussen våran att låta bli bebisens saker... Hilda tog direkt första plats i vagnen... Ja fick kasta bort henne flera gånger... Sen hoppade hon upp i spjälsängen i smyg medan vi sov... Så vi till slut fick lägga folie där så hon blev skrämd,o nu ligger hon på skötbordet så fort hon får chansen- jädra katt!!! 

Men hon tror väl att alla nya gosiga saker är till henne ha ha! 
Nä nu ska jag släcka lampan...det är en ny dag imorgon, super lördag!! Med "massor" av kul i byn, vi tänkte gå och fika på södra brunn :) sen har ju trädgår'n öppet hus å! 

Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0