Ingen sömn = trötta barn

Tröttaste familjen, det är nog vi idag det... 
Åh gäsp va ja vill ha kväller nu.. 
Jag o Nova var nog vaken halva natten - hon hosta o hosta o hosta.. Va gör man när det bara retas i halsen. O ja sover sämre än sämst nu blä! Hon är nog inte så pigg ikväll hon heller ;) 

Nu har vi iaf varit o gjort veckans mat handling, F avskyr det, men han måste hjälpa mig nu! 
Får se hur veckan går på jobbet ... Min chef vill ha mig kvar två(!!!!!) veckor till o jag höll på att börja Grina av tanken,, de är en pina att ta sig till jobbet nu! Å jag hoppas magen jäst färdigt nu så våran Lill bebis kommer i helgen! :) 

Titta så fin lekstugan blir... 

Äntligen i rätta färger o flaggan är på! 
Nu ska jag duscha o vika in lite tvätt! Ett evighetsgöra ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0