Grönt i naturen!

Idag hade jag tur! Jag kom hem till dukat bord o det var inte igår kan jag lova! 

F var hemma före mig idag o hade gjort potatismos o falukorv i ugn :) tackar !! 

Efter maten åkte vi upp till fäbon en sväng! Mamma o pappa var där o fixade lite! 

Så fint där nu på våren! 

Va GRÖNT det blivit då!! Finaste tiden kommer nu. Sen drack vi kaffe o surrade lite. Lagom kväll! 

Fick veta att en av mina nära vänner också ska få en bebis - så kul!! O en ska visst gifta sig! :) 
Nu är det dags att göra kväller! Får se om det blir någon bebis i natt... Fast det blir nog ett juni barn! Räknar med det i och med att jag gått över lite med båda tjejerna... 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0