Fika

2.a kvällen med huvudvärk här... Aj aj, kanske jag känner av vädret? Är liksom ett tryck.. 
Fick bli en enkel middag ikväll, potatismos och små köttbullar! 

Det var gott det med :) 
Sedan åkte jag och L och fikade hos en vän, åh va skönt det var att bara slå sig ner med en god kopp kaffe och en smaskig kaka och bara prata så som tjejer kan! 
Sen var det dags att åka och hämta Thea 

Å jag är lika rädd varje gång... Stora djur! - har lite svårt att prata med såna här "ingrodda hästmänniskor" jag med, såna som lever för hästen o bara pratar om hur "pigg hästen var idag" eller "ser du vilka fina ben han får i skritten" - åh jag bara gäspar! 

Nu har vi gjort kväller! F fixade kvällsfika så jag fick vila, skönt! 

Kram från station 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0