Babynest/tvillingar och en hund!

Hej hopp mitt i Eurovision! Laddat med godis o ljus, men det är bara jag som sitter kvar i soffan efter en stund haha! Lydia tyckte de va grymt trökigt att dom pratar på fel språk, o jag håller med! 
I eftermiddag kidnappade vi syrrans dog en stund! :) 

Vi åkte på utflykt och kollade på nykläckta kycklingar - så söta! O hunden var så snäll o lugn i bilen! 

Till slut somnade lurvtussen I tjejernas knä. 
När vi kom hem o precis skulle förbereda grill dinner Så får vi besök av dessa godingar! 

Så söta små killar!! Lugna fina Loke och Ludvig! Dom är så gulliga! 

Tänk att jag väntar en bebis med denna underbara Karl! :) min älskade Fredric - så som jag trivs med dig! Vi två <3 


När dom packat in sig i bilen började våra kids bli rejält hungriga, de blev huvudvärk o tjat om smörgåsar o gäspande munnar- så pang igång med grillen! Men gott blev det! 

Alice min kusin kom ikväll - å hon är ju talangfull må jag säga - med sig har hon ett jättefint babynest Som hon gjort till oss! 

Hon har sytt det själv! Såå fint, å tyget är perfekt! Prickigt och fint! Så bra dessa har jag hört, men aldrig haft sånt förr (kanske inte fanns då haha) bra i sängen /soffan osv! 

Nej nu ska jag ta lite fanta och ropa in två stora barn som hoppar studsmatta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0