Är det inte ungarna så är det...

Dagens utedag resulterade i att jag somnade på soffan en stund vid 4 tiden o de hör väl inte till vanligheterna om man säger så, men följden av det blev ju att de var svårare att somna ikväll... 

När jag äntligen lyckats somna så ringer min telefon kl 23.30 o jag flyger upp.. Ser att de är en grannpojk i EPA åldern o misstänker att han ringt av misstag som många andra gör i och med att jag heter på A. 

Men de hade han visst inte, itan skickar sedan ett sms och frågar om vi saknar våran kanin ?! - inte en aning svarar jag...

Dock lär jag ju se efter - så jag klär på mig och går ut i svarta natten o mycket riktigt, kaninburen är tom!!

Så killarna hade sett en mörkbrun kanin skutta glatt efter vägen när dom kom i en parad med sina epor... Sen hållt på i typ 20-30 minuter med att fånga den på åkern! 

Så nyss kom det 7 trevliga grabbar hit med en kanin i släptåg som de stoppade in i buren! Ha ha - gäller å alltid ha livet fullt av äventyr! 

Godnatt 

Bjuder på en ful bild på pappas hund ha ha - nu blev jag så där jobbigt pigg igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0