Stor handling och smyg vägning!

Helt död efter en storhandling på Ica med lydia! Tur jag har henne som hjälpreda iaf för blä va tungt det blev! 
Extra tungt blev det kanske eftersom jag fick Freddes bankkort o handla med, då stoppar man ju i lite extra godsaker he he! 

Åkte hem lite tidigare idag eftersom tjejerna hade studiedag! 
Hann med att baka en blåbärskaka också! 

Sen dog fantasin och orken lite igen när det var dags för dinner! Då är det smidigt med något enkelt! 

Fisk och potatis i den enklaste snabbaste modellen! 

Imorgon väntas ett nytt besök hos barnmorskan! Alltså det är verkligen inte ofta jag är där... Smyg vägde mig ikväll så jag ska vara lite förberedd, +8 kilo om min räkning stämmer :/ 
Hejja hejja snart kommer en liten bebis till våran familj! Kan det verkligen vara sant! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0