Pizza och barnhelg!

Godmorgon klockan 4, (fast nu är hon 6.50) jag sover så otroligt knökigt nu.. Ont i höfter, kissnödiga nätter, akut kramp i vader så jag lär upp och stå! 

Igår fick jag sllskap av min L på jobbet! F hämtade henne på skolan o kom med henne till mitt jobb, 

Lydia i konferens rummet :) 

Slog mig igår att jag är ju för tusan i 8.e månaden nu (!!) shit Pom fritt!! 

Sen åkte vi för att hämta hem C och N som väntade på oss i hallen! 

Kvällens mat blev egen pizza som blev så god! Inte flottig och så dom köpta blir! 


Tadaaa! Inte så tokig! 
Nu ska jag koka kaffe, alla är vakna utom Thea o Fredric som alltid sover till 10 om ingen väcker dom före. 

Får se vad dagen bjuder på! 
Kramar från oss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0