Nu är det lite negativt :)

Men fy inne bomben hur dagarna kan kännas upp och ner!
Jag känner mig så fruktansvärt sliten, ful och pluffsig så ni anar inte, jag är så LESS på att se ut så här nu, vad jag än gör så känns det jobbigt liksom.
 
Idag var jag in på Lindex för att kika OM jag skulle hitta något i färg som kanske kan passa min mage i denna form, men näe, BLÄ!! Ställde mig i en provhytt med en Svart (såklart) längre topp, men när jag fick se min megaröv där i alla 4 speglar från alla håll ville man ju bryta ihop! Så nu ska jag åka hem och tjura en stund.
 
Börjat få lite flashisar från tidigare förlossningar också, har ju haft Snabba förlossningar och blir rädd att denna kommer bli ännu snabbare, Sjukhus skräck har jag också (ingenting är bra nu ;) he he... Jag mår illa av att bara känna lukten av sjukhus, det är för sterilt, jag vill bara hem.. Hur ska det gå! HJÄLP MEJ! ! !
 
Nej nu är min arbetsdag slut! Dags att åka hemåt, Få lite sol på nosen och förhoppningsvis ny positiv energi ;)
 
Mina fina Trollisar! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0