Elvispen igång!

God kväll 😊 drar ett litet blogg inlägg då jag ändå satt mig i en lång bak historia ha ha skulle baka lite enkelt så här efter maten men jag missade att man skulle vispa i 30 minuter ;) 
Så skriver lite medan! 

Rekommenderar för övrigt Bosch elvisp - den är underbar!

Besöket hos barnmorskan gick bra! +7 kilo sen de andra siffrorna hon sa minns jag inte. Men vågens siffror har man ju svårt att glömma ;) hon tyckte iaf inte att jag skulle jobba så länge som jag planerat... Utan tyckte ja ska fundera på att gå hem en vecka före bf iaf, vi får se! 

Ikväll jobbade vi sent båda två, slängde ihop pasta när vi kom hem.

Så tråkigt det är utan sallad! Däremot hade jag i massa godsaker o även en burk kikärtor! Har ni provat det i köttfärssås? Det blir sååååå gott! 

Ha en mysig kväll! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0